Une belle vidéo pour un beau projet !

En février, à cause du contexte sanitaire, les élèves de 4e n’ont pu défiler dans les rues de St palais pour leur traditionnel carnaval.

Cependant, il en faut plus pour les démotiver !!!!

Fin juin, le protocole est allégé … C’est parti pour un Epi carnaval nouvelle formule !! Ateliers danse, couture, arts plastiques et vidéo.

Vêtus du costume de Txatxo, les élèves ont créé une visite virtuelle, originale et colorée du collège Etchecopar.

Que de bons souvenirs !

Otsailean, osasun ingurumenagatik, laugarreneko ikasleek ez zuten desfilatu ahal izan Donapauleko karriketan urtero antolatzen duten Ihauteriaren kari.

Haatik bururaino, zeukaten motibazioa eta gogoa ez zuten sekulan galdu

Ekainaren bukaeran protokoloa arindu eta, gazteak paradaz baliatu ziren Ihauteriari itxura berria emaiteko, eta udako lehenbiziko egunetan ospakizuna gauzatu zuten ikastetxean egonez !!  Dantza eta joste tailerrak, arte plastikoak eta bideo saioak.

Txatxoen mozorroak jantzirik, ikasleek Etxekoparreko bisita birtuala bere gisako bezain koloretsua sortu zuten.

Oroitzapen goxoak !!