Etchecopar eta Mayorgako 6. elebidunekoak Irisarriko Ospitalean

11 mai 2024 Commentaires fermés sur Etchecopar eta Mayorgako 6. elebidunekoak Irisarriko Ospitalean By Collège Etchecopar

Maiatzaren 6 eta 7an Etchecopar eta Mayorgako 6. elebidunekoak Irisarriko Ospitalea Ondare zentroan elkarretaratu dira. Manu Inarra animatzaileak arras ongi kudeaturik, « Pilota » gaia jorratu dute historiaren aldetik, eta pilotan arituz ere bai. Usaiako pilota jokoez gain, artzainek Pilota soroetan jokatzen zituzten bi pilota joko deskubritu dituzte : Urdanka eta Bota luzea. Bi egun intentsibo eta goxo goxoak iragen dituzte denek elgarrekin.

Les 6èmes bilingues des collèges Mayorga et Etchecopar se sont retrouvés au centre d’éducation au Patrimoine Ospitalea d’Irissary les 6 et 7 mai.

Durant 2 jours, à travers différents ateliers pratiques animés par Manu Inarra, nos élèves ont pu découvrir l’histoire de la Pelote et jouer à des jeux anciens que les bergers jouaient en montagne (Pilota soro), tels que Urdanka et Bota luzea.